annemiekdeurloo.reismee.nl

Hallo Singapore

16 feb zijn we vertrokken van Amsterdam naar Dubai en gelijk door naar Singapore. Toen wij aan kwamen in Singapore zijn we van het vliegveld gelijk naar het hotel gebracht, vervolgens zijn we met de hele groep naar Chinatown gegaan om gezellig wat te gaan drinken. rond 2 uur snachts (in nederlands rond 8 uur savonds) ben ik naar bed gegaan om de volgende ochtend optijd te gaan ontbijten. na het ontbijt gingen we de stad in voor een stadstour. de tour was erg leuk (jammer maar helaas wel veel in de bus gezeten). we gingen naar een natuur park met mooie vlinders, enge spinnen en leuke schattige eekhoorntjes. we hebben veel geleerd over de stad en de cultuur wat altijd erg interesant isvan een stad. We zijn als laatst van de tour naar Indiatown geweest (daar kun je erg lekker eten) leuk stadje om te zien het is klein want 7% vanSingaporekomen oorspronkelijk uitIndia.Singapore is zekere een leuke stad om eens te kijekn (ik raad het zeker aan als stopover als je naar een verder land gaat) Singapore is klein dus na een paar dagen heb je de hele stad/land gezien.
Momenteel ben ik op het vliegveld om straks rond 8 uur het vliegtuig in te stappen richting Sydney (SPANNEND!).

Ik laat snel meer horen en zal enkele foto's binnenkort posten.

Groetjes Annemiek (uit Singapore)

Stanley

Super leuk!

Have a save flight to Sydney.!!

Roland

Klinkt goed. Fijne vlucht. Ook namens oma.

Lorenzo Gio

lieverd, wat is het toch wennen om te lezen wat je mee maakt. het klinkt al echt als een wereldreis GE WEL DIG! heel veel plezier daar!!!

groetjes van je vriendje

Marjolein

Ben benieuwd naar de foto's!! Veel plezier anne! xx

Evelien

Super Coowl allemaal!! Succes met de volgende vlucht! Xxx

Angelique

Leuk zo'n eerste verhaal. We blijven je zeker volgen!

Gail

SUPER TOF. Klinkt super leuk en ik ga dat zeker overwegen als ik een langer reis maak. Have fun.