annemiekdeurloo.reismee.nl

Hallo Singapore

16 feb zijn we vertrokken van Amsterdam naar Dubai en gelijk door naar Singapore. Toen wij aan kwamen in Singapore zijn we van het vliegveld gelijk naar het hotel gebracht, vervolgens zijn we met de hele groep naar Chinatown gegaan om gezellig wat te gaan drinken. rond 2 uur snachts (in nederlands rond 8 uur savonds) ben ik naar bed gegaan om de volgende ochtend optijd te gaan ontbijten. na het ontbijt gingen we de stad in voor een stadstour. de tour was erg leuk (jammer maar helaas wel veel in de bus gezeten). we gingen naar een natuur park met mooie vlinders, enge spinnen en leuke schattige eekhoorntjes. we hebben veel geleerd over de stad en de cultuur wat altijd erg interesant isvan een stad. We zijn als laatst van de tour naar Indiatown geweest (daar kun je erg lekker eten) leuk stadje om te zien het is klein want 7% vanSingaporekomen oorspronkelijk uitIndia.Singapore is zekere een leuke stad om eens te kijekn (ik raad het zeker aan als stopover als je naar een verder land gaat) Singapore is klein dus na een paar dagen heb je de hele stad/land gezien.
Momenteel ben ik op het vliegveld om straks rond 8 uur het vliegtuig in te stappen richting Sydney (SPANNEND!).

Ik laat snel meer horen en zal enkele foto's binnenkort posten.

Groetjes Annemiek (uit Singapore)