annemiekdeurloo.reismee.nl

wandelen door sydney

Gister wel 4 uur lang gewandeld! En het was super.. het was zwaar met al die heuvels en trappen maar het was het dubbel en dwars waard. Mooie fotos kunnen maken en heb nu het Opera house van echt alle kanten gezien. Ben met mijn wandeling begonnen met het doel om naar de markt te gaan op oxfordstreet.. ik was verward met liverpoolstreet dus ik dacht.. laat die markt maar zitten ik ga lekker het hydepark in. (het lijkt net alsof ik in Londen ben maar nee ik ben echt nog steeds in Sydney.) na hyde park volgde het volgende park en het volgende park uit eindelijk kwam ik terecht bij een haven met heel veel luxe prive boten en lang de haven waren heel veel mensen aan het hardlopen. Dus ik dacht vast een mooie route, en ik ben op mijn slippertjes verder gaan wandelen trap op, trap af, en door... later kwam ik bij een straatje langs het water waar je een heel mooi uitzicht had op het Opera house, gelijk foto's gemaakt natuurlijk, en weer door gewandeld afentoe wat water gedronken en even stoppen omdat mensen vroegen of ik foto's wilde maken van hun met het Opera house. Na een stukje lopen kwam ik weer in het park en ben ik visjes gaan kijken bij het water. Later dacht ik.. ik heb nog een voucher voor het beklimmen van 200tredens in het pylon van the harbour bridge. Vervolgens ben ik naar de harbourbridge toe gelopen. Ik moet wel naar boven dus het was een hele toch uit eindelijk aan gekomen bij de pylon en kon ik naar boven dus de 200 treden beklimmen. Gelukkig was dat de moeite waard want wat een ontzettend mooi uitzicht had je daar zeg (fotos volgen) na het beklimmen van de treden ben ik terug gelopen naar het hostel om optijd te zijn voor het avond eten. Vandaag voel ik me kuiten wel hoor.

Dit was weer een leuk verhaaltje om met jullie te delen..

Groetjes

Annemiek

Reacties

Reacties

Ria en Klaas

Kunnen wij je al in laten schrijven voor de vierdaagse in Nijmegen?

nel vd kuil

Je heb al heel wat beleefd hoor in die korte tijd en veel plezier met je surf week ????????

Rinus

Heel veel plezier daar.

Jolanda van Eeuwen

Hoi Annemiek, wat ontzettend leuk om op deze manier je reisverhalen te volgen. Geniet er maar lekker van, want zoiets doe je nooit meer waarschijnlijk! Liefs van Jolanda XX

Trudy en Peter Masse

Heerlijk dat zomerse weer en alle dingen die je onderneemt zoals een surfkamp. Je geniet met volle teugen.

Marjolein

Klinkt goed anne! Veel plezier met surfkamp. Goed opletten want dan kan je het ons weer leren ;)

Roland

Leuk hoor die verhalen. Geniet ervan. Ik geniet zo een beetje mee.

Lorenzo Gio

wat een bikkel he, niet hardlope ? nou dan toch wandelen maar liefst 4 uurtjes.. haha cool xxxxxx

Boxing Edwin

Eindelijk het blogadres van Michelle gekregen...
Vanaf nu blijf ik je volgen op je reis!

Heel veel plezier Annemiek!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active