annemiekdeurloo.reismee.nl

Yamba

wat is Yamba..? vraagt iedereen als ik vertel dat ik daar heen ga....
Yamba is een klein stadje tussen Coffs Harbour en Byron Bay. Yamba is een echte surfers stad (meneer BILLABONG woont er al sinds hij nog een klein kind was). zo ontzettend veel stranden hebben ze daar. het is een klein maar gezellig stadje.. en ze hebben maar 1 hostel. het is geen uitgaans stad. alle mensen die ik het hostel zitten die werken in Yamba of ze surfen iedere dag.

ik ben maar 2 nachten gebleven in Yamba. mijn eerste dag ging ik op mijn gemak een rondje lopen in de stad en ben ik mee geweest op de shane extreem tour! erg leuk die tour. en we zijn van een kliff afgesprongen super vet!! hij vertelde ook over alle stranden wat leuk is om te weten omdat het er zoveel zijn, hij liet alle huizen zien (erg rijke mensen hoor in Yamba). en zo wist ik in 3 uur tijd de hele stad te zien en ik weet de history haha.

op mijn 2e dag ben ik de hele dag gaan surfen. mijn eerste keer op een echt hardboard (geen beginners baord meer voor mij). natuurlijk erg moe na zoon lange dag surfen dus.. vroeg me bed in om de volgende dag alweer naar de volgende stad te gaan.

ik bevind me nu al in byron bay maar al mijn verhalen vertel ik pas als ik weer op mijn volgende bestemming ben.

groetjessss,,

Annemiek

Reacties

Reacties

MARESE

heerlijk he allemaal. ik mis alleen nog veel foto's!!!
:-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active