annemiekdeurloo.reismee.nl

brisbane

Heeyy iedereen.. eindelijk weer goede wifi om mijn blog te kunnen schrijven.

Mijn verhaaltje over Brisbane!! Ik ben 10 dagen in Brisbane geweest mijn eerste nachten verbleef ik in chill backpackers maar erg prijzig dus ben ik verhuisd naar city backpackers een stuk goedkoper en gezelliger!! Brisbane is tot nu toe de leukste groote stad die ik heb gezien en ik ben in melbourne en sydney ook geweest. Ik vind Brisbane leuker omdat er meer natuur is en er niet zo belachelijk veel autos rijden het is er een stuk rustiger en iedereen is er veel sporttiefer.

Mijn eerste dag ben ik naar south bank geweest een nieuw gedeelte van de stad.. ze hebben daar een strand in het midden van alle winkels (eigelijk gewoon een zwembad met zand) erg leuk om een keertje geweest te zijn. De volgende dagen ben ik naar de stad geweest erg leuk om te winkelen daar! En op woensdag ochtend naar de farmers market geweest dus ik had weer genoeg eten meegenomen. Ook ben ik naar de botanic gardens geweest (je hebt er 1 in brisbane city en 1 in Mt Coot-tha) ik dacht ik ga even een stukje wandelen naar die van Mt Coot-tha.. blerk anderhalf uur lopen te zijn dus toen ik er eindelijk was had ik wel een ijsje verdiend. Niet wetend dat die garden zo groot is dat ik 1middag niet haal om alles te zien.. om 5 uur ging het park dicht en ben ik weer terug gewandeld (erg veel gezien en ja de fotos komen ook op de blog). De volgende dag ben ik even naar die van het centrum geweest maar die was veel minder mooi dus dat had ik gauw gezien.

Op 10 april ging in naar een koala opvang met ook een kleine diertuin echt heel erg leuk! Je kan van alles doen (echt een aanrader) het is hetzelfde als australian zoo alleen dan veel goedkoper.. als je er een keel heen wilt het heet Lone Pine en het is heel leuk. Ik heb kangaroos gevoerd en natuurlijk mee op de foto geweest. Daarna ook een koala beet gehouden. Echt super vet! De nageltjes van een koala zijn best scherp maar zijn haar is zoo zacht!! Ook hebben ze veel andere dieren zoals dingo's, vogelbekdiertjes, tasmenian devils, en allerlei reptielen.

Verder heb ik veel gesport in Brisbane en op mijn geld gelet want dat... gaat echt heel erg hard haha. Mijn verhaaltje over Noosa komt er ook alweer aan!!

Groetjesss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active