annemiekdeurloo.reismee.nl

Noosa

Een klein stadje zoals meerdere waar ik komende tijd ben. Er is niet veel te doen. je heb de junction waareen aantal winkeltjes zijn wat er ook erg gezellig uit ziet en je hebt het strand (main beach) bij het strand zitten veel restaurantjes.. niets voor mij maar als je van vis houd is het perfect! Ook zitten er winkeltjes en een prachtig national park.

Bij aankomst bij de junction werd ik opgehaald met een shuttle bus van het hostel (erg goed geregeld want het hostel ligt buiten de bewonde wereld) bij het hostel heb je een hele mooie rivier die naar de zee toe gaat. Op mijn eerste dag ben ik naar de junction gegaan en heb ik daarna gekayakt op de rivier.. erg leuk ik moest alleen zorgen dat ik voor zonsondergang terug was... ze zeggen dat er dan bull sharks in de rivier komen.. ( ik moest gelijk aan de film jaws denken een leuk vissers stadje met haaien in de rivier).

Ik ben naar main beach geweest om naar het national park te gaan.. echt super! Je hebt 5 verschillende tracks die je kunt wandelen en iedereen in het hostel zei dat nummer 4 het mooiste was dus die heb ik ook gelopen.. ze hadden zeker gelijk het was een erg mooie wandeling.., maar.. ik heb uiteindelijk 17km gelopen en dat waren alle 5 de tracks. Erg mooi een regenwoud op track nummer 1 en toen ik die liep.. begon het ook heel hard te regenen. Op track 4 zag ik een slang.. zwart wit.. geen idee wat voor soorten ik weet eigelijk ook niet of hij nog leefde hij lag op het strand aan de kant van het water. Na afloop heb ik mezelf een kadootje gegeven.. een hardloop broek van lorna jane.. het australische vrouwen sport merk. Haha

Dit was mijn verhaal over Noosa. Ik ben nu in rainbow beach helaas is het weer erg slecht hoop dat ik nog leuke dingen kan doen.. anders is mijn verhaal over rainbow beach heel erg kort...

Reacties

Reacties

Marjolein

Leuk hoor!!!

Ria en Klaas

Ondanks het slechte weer is het super om alles te zien. Geniet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active