annemiekdeurloo.reismee.nl

rainbow beach

Rainbow beach klinkt heel vrolijk en kleurrijk.. dat valt allemaal wel mee hoor.. ze hebben hier 1 winkelstraat en 1 hele dure supermarkt.. het weer was heel slecht dus ik heb niet heel veel gedaan.. op 1 dag ben ik naar het strand gegaan om een wandeling te maken. Uiteindelijk duurde mijn wandeling 4 uur! Ik heb over zacht zand gewandeld 18 km lang. Het is een rustige omgevening en een heel mooi strand!. Ik was al om 7 a 8 uur sochtends begonnen met de wandeling. Toen ik terug kwam na 4 uur... kwamen andere mensen pas net hun bed uit rollen.... de rest van fie dag heeft het alleen maar heel hard geregent! Gelukkig was ik net optijd terug.

Eindelijk heb ik leuke mensen op de kamer (en dat pas op mijn laatste nacht..) ik ben met een franse jongen uit me kamer en een engels meisje uit me kamer maar carlo-sandblow geweest. Een onwijs mooi uitzicht over de stad en aan de andere kant over de zee. (Kan het bijne niet omschrijven, dus als het internet goed werkt hoop ik de fotos op me blog te kunnen zetten en anders moeten jullie maar 7 weken wacht tot ik thuis ben!) Daarna met ik met het engelse meisje naar het strand gegaan en zochten we voor de regenboog in het zand (volgens iedereen zit ie er echt) maar we hebben een uur gewandeld (terwijl ze zeggen het is 10minuten wandelen) dus helaas die hebben wij niet gezien... we zagen wel een hele mooie zonsondergang. Savonds hebben we heerlijk pizza gegeten en omdat de kok mij een verkeerde gaf kreeg ik er 1 gratis (lunch voor de volgende dag) haha.

Dit was het weer over Rainbowbeach. Voorlopig zal ik niet veel bijzonders beleven (ik bevind menu in hervey bay) ik werk in de ochtende als schoonmaker is het host voor ongeveer een maand. Als ik iets bijzonders beleef zal ik dat snel genoeg laten weten!

Groetjes

Annemiek

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active