annemiekdeurloo.reismee.nl

Hervey Bay

23 april ben ik aangekomen in Hervet Bay.. hie rben ik opzoek gegaan naar werk, ik dacht een extra zakcentje kan ik mooi gebruiken hier in dit dure land. ik zocht hier in het winkelcentrum en op internet om misschien te werken in Cairns.. ik kreeg geen reacties van bedrijven en als ik wel een reactie kreeg hadden ze niemand nodig en ik gaf de hoop een beetje op... (te veel backpackers hier) op 25 april sprak ik met de eigenaar van het hostel en zij vertelde mij dat ze nog schoonmakers zoeken in ruil voor verblijf. (ik krijg dan wel geen inkomen maar het bespaard wel geld). vanaf 27 april ben ik gaan werken in het hostel 7 dagen per week 2 uurtjes per dag voor gratis verblijf.

op dezelfde dag kwamen er 2 meiden uit Duitsland, zij kwamen ook om te werken voor verblijf. hele leuke gezellige meiden (zij bleven 1 week korter dan mij). een week later kwam er nog een meisje uit Frankrijk ook om te werken. ik sliep samen met het meisje uit Frankrijk op een kamer en we hadden samen met de andere 2 meiden een keuken en eigen badkamer. Omdat wij hier werken mogen wij graits gebruik maken van de wasmachine (geen hand was meer yeahh!!) en gratis gebruik maken van de fietsen.

op 8 mei ben ik om 4 uur sochtends opgestaan om een wandeling te maken naar een Jetty (die was ongeveer 6km verderop). dit wilde ik doen omdat er een hele mooie zonsopgang is (de zon komt op bij fraser island dus een heel mooi uitzicht vanaf de jetty) het was zeker wel de moeite waard maar dit heb ik 1 keer gedaan en dat doe ik nie tnog een keer (veeeeelste vroeg haha).

Ook op 9 mei had ik een super leuke dag met de andere meiden. we zijn naar de Botanic Garden geweest. (niet zo groot als in Brisbane) maar het was wel heel mooi. we hebben veel foto's gemaakt. er zaten veel spinnen!!! maar ook waterschildpadden, kikkers, eenden, en nog veel meer soorten diertjes.

op de laatste dag van 1 van de Duitse meiden ben ik met haar heerlijk een bakje koffie gaan drinken met een heerlijk taartje erbij! savonds zijn we naar de bioscoop gegaan (Pitch Perfect 2) super leuke film! (heeft niks met Australie te maken maar het was erg gezellig.

zondag vertrek ik naar Agnes Water, ook heb ik al mijn hostels voor aankomende 12 dagen al geboekt want... 12 juni ga ik alweer naar huis toe............

ik laat snel weten hoe Agnes Water is..

xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active