annemiekdeurloo.reismee.nl

Eerste dagje Sydney

Gister ochtend aangekomen in Sydney (natuurlijk super moe van al dat gereis) zijn we eindelijk in het WAKE UP hostel. onze backpackers opgeborgen ons opgefrist en maar gelijk de stad in gegaan. Vanaf het hostel is het ongeveer een half uur lopen naar Opera House (het beroemde gebouw) echt geweldig super mooi! alhoewel ik zeker weet dat het vanaf het water nog veel mooier is. van af de locatie waar ik was kon ik ook hele mooie foto's maken van de Harbour Bridge. ook de route er naartoe was erg leuk je ziet super veel (soms weet je gewoon niet waar je moet kijken). ik ben door 2 parken gaan wandelen die super mooi waren met mooie bomen leuke dieren en allemaal soorten mensen. savonds terug in het hostel heb ik zelf gekookt in de gezamelijke keuken (wel even wennen alles is heel anders dan thuis). om snel van je jetlag aftekomen mag je niet gaan slapen overdag of vroeg op de avond dus..... ik moest tot 10 uur opblijven (heel moeilijk). ik ben savonds naar de bar beneden het hostel gegaan om daar te poolen (een echte pool competitie) Helaas was ik niet zo goed en lag ik er na 4 rondes uit.
Vandaag veel informatie gekregen over allemaal activiteiten. dus ik heb gelijk het surfcamp geboekt dat houd in.. 5 dagen lang 2 lessen van 2 uur incl eten drinken en overnachtingen, dit word super spannend!!
ik hou jullie op de hoogte!!

groetjessss

Annemiek

Reacties

Reacties

Bart de klerk

Leuk hoor heel veel pleizier daar

Roland

Hey Surfgirl, zet hem op. Hoe is het weer? In andere delen van Australie is het heel slecht.

annemiek

Hey pap!! Het is hier mooi vandaag bewolkt en vanavond kans op regen maar het is wel warm morgen word 26graden en ga ik dus nar bondi beach zin in!!

Christina

ohh Annemiek, ik stap net van de fiets af, zeiknat:(
en lees je mooie berichten met die heerlijke temperatuur daar! Super hoor, lekker genieten maar!

marese

wat kan ik schrijven? ik ben alleen maar jaloers!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active