annemiekdeurloo.reismee.nl

Zon, Zee, Strand

Op zaterdag 21 feb. ben ik naar het beroemde Bondi Beach gegaan om eens een kijkje te nemen (een echte aanrader) het is een leuk druk strand, wel heel toeristisch, maar mooie golven met veel surfers en surfsters. (dus als je kan surfen zeker naar toe gaan.) Ook de boulevard is erg leuk om te zien allemaal winkeltjes van die typische surf winkeltjes en merken. (Helaas is alles wel prijzig hier.)

Op zondag 22 feb. ging ik met de Ferry zoon 20 min. naar een ander strand. (op zondagen kost het openbaar vervoer in NSW 1 malig 2,50 dus kan je heel voordelig overal heen.) het strand was erg rustig terwijl het weer veel beter was dan zaterdag. dit strandje zitten veel minder toeristen en er is ook niet echt een boulevard met winkels (wel erg mooi als je van de natuurhoud). je kan wel veel watersporten beoefenen, behalve surfen er zijn daar geen golven.

Vandaagga ik niet veel bijzonders doen alhoewel ik eens opzoek ga naar winkelstraten wat betaalbaar is (alles is hier echt super duur!).

Op 2 maart ga ik naar een surfcamp voor 5 dagen en zal ik dus geen blog schrijven maar als ik terug ben van het camp zeker wel. vandaag hoorde ik dat het heel erg vermoeiend was maar wel de moeite waard! Ik ben benieuwd!!

groetjes!!!!!!

Annemiek

Reacties

Reacties

marese

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, leuke dingen onderneemt en geniet. Kan je wat foto's plaatsen? Dan geniet ik een beetje mee. ;-)

Marjolein

Surfen is inderdaad zwaar denk ik maar wel super leuk!
Succes winkelen en doe de groeten aan al die knappe lifeguards ????
En niet te bruin worden hoor, het is hier behoorlijk aan het regenen en gisteren waren de plassen bevroren ????
Have Fun!!

Roland

Geniet ervan en rust lekker uit voordat je op surfcamp gaat.
Veel plezier.

Ria en Klaas

Helemaal geweldig dat je het zo naar je zin hebt. Moet er nog gewerkt worden? Koala's tam maken?

Jan Hartingsveld

Heb je wat ruimte gegeven om foto's te plaatsen.
Veel plezier er mee.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active