annemiekdeurloo.reismee.nl

weekje surfcamp australia

Mijn weekje surfcamp: maandag: we werden al om 9 uur opgehaald bij ons hostel dat betekend.. vroeg uit de veren haha.. na dik 2 uur rijden kwamen we aan op een camping, op die campinp was het kamp waar wij sliepen en moesten eten, 5 a 10 minuten lopen naar het strand.. we kwamen aan en begonnen gelijk met een lunch (heerlijk want ik had al zoon honger) na de lunch moest de groep waar ik in zat al gelijk een wetsuit aantrekken om onze eerste les te gaan beginnen. Op naar het strand!! Wauww gelijk de eerste les al op mijn board kunnen staan dat was echt super vet!! Dinsdag: om 7 uur al ontbijten en gelijk om 8 het water in! Ook leerde we een aantal theorie dingentjes over het surfen.. na de de les van 2 uur lang gingen we lunchen en na de lunch gingen we gelijk surfen.. na die 2e les was iedereen wel heel erg moe er gingen een hoop mensen naar bed en gek genoeg had ik zin om te gaan hardlopen.. voor het avond eten een half uurtje hardgelopen door het kleine dorpje aan de overkant van de weg. Woensdag: om 9 uur ontbijten en gelijk erna het water in. Er stond bijna geen wind en we hadden dus maar weinig golven.. iedereen maar wachten en als er dan een goede golf kwam pakte iedereen dezelfde.. dit was bij beide lessen van deze dag zo.. donderdag: weer om 7 uur ontbijten.. het water in.. wat waren de golven perfect! Veel geleerd ik heb wownsdag bij de goede golven die kwamen de draai geoefend en donderdag ging het erg gemakkelijk.. donderdag middag stond er heel veel wind waardoor heel veel mensen stopte met surfen ik ben samen met een deens meisje door gegaan na onze 2 uur moesten we stoppen en kwam de 2e groep.. het deense meisje en ik vroegen of wij met de 2e groep mee mochten surfen omdat zij toch ook maar met zijn 5e waren, gelukkig voor ons mocht dat.. koste erg veel energie maar het was het zeker waard echt super leuk! Vrijdag.. alweer onze laatste les.. moesten gek gekleed komen (ik had niet veelckleding bij me) dus ik had maar een badmuts op me hoofd gezet samen met Lindy (dieikcheb leren kennen op surfcamp). de golven waren perfect maar mijn lichaam was helemaal op door die donderdag.. surfen is echt heel leuk en daarom ga ik zondag een surfboard huren en lekker surfen (hoop dat het weer mee zit).

Dit was mijn verhaaltje over surfcamp.. ik verstrek maandag avond naar melbourne en ook daar zal ik genoeg beleven.. ik laat snel weer wat weten!

Groetjes annemiek

Reacties

Reacties

eef

Ik wil thuis surfles van je krijgen ;) succes zondag met surfen ;) ! Xx

Roland

Het doet mij goed weer van je te lezen. Nog veel plezier en een poot van Charlie.

nel

Wat heb je weer veel leuke ervaring opgedaan,fijn dat je het surfen zo onder de knie krijgt en een maandag een goede vlucht naar M elbourne .xxx

Marjolein

Klinkt super leuk!! Dacht wel dat het zwaar zou worden ;)
Veel succes zondag en een goede reis verder. We wachten je volgende verhaaltje weer af :)

marese

heerlijk hoor en dan Eef hier surf les geven. haha in die babygolfjes van hoek van Holland zeker??
hoe ga je naar Melbourne?

annemiek

Mam en Nel.. ik ga met de trein naar melbourne in de nacht dus kan ik gelijk slapen..

Jan

Dit weekend is het heel druk in Melbourne. Formule 1 grand prix.
Zal 's avonds wel leuk zijn met dit circus in de stad.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active