annemiekdeurloo.reismee.nl

1000 steps - kokoda memorial walk

Al een tijdje niks meer laten horen.. ik ben inmiddels in Melbourne voor een weekje en heb gister toch een ontzettende leuke dag gehad!! Ik ben met de metro naar upper ferntree gully p gegaan, daar moest ik een klein stukje lopen en kwam ik aan bij het beroemde (vooral onder de trailrunners erg populair) 1000 steps. 1000 steps is een natuur gebied en de naam zegt het al 1 van de paden heeft 1000 tredens tot boven aan de berg! Helaas voor mij was dat pad gesloten... wel waren de andere 2 paden open (living bush nature walk en lyrebird walk). Ik ben begonnen met de lyrebird walk.. dit blijkt de zwaarste te zijn van de 3 routes.. ik zag een aantal mensen hardlopen naar boven en naar beneden.. ik dacht.. dit moet ik ook doen (echt ongeloofelijk zwaar) ik heb sommige stukken hargelopen en sommige stukken gewandeld (natuurlijk wilde ik afentoe wat foto's maken). Deze route was in totaal 3km lang. Na dat ik eindelijk weer beneden was begon ik aan de living bush nature walk, een hele aparte en ook zware route, maar wel heel veel moois gezien! Ik zag een aantal blauw met rode papegaaien, erg mooi!!! Deze route was ook 3 km. Erg leuk die naam trouwens living bush.. de bomen stonden alle kanten op en 1 keer moest ik kruipen onder een boom door die het pad blokkeerde.

De foto's staan er al op dus neem maar snel een kijkje!!

Dit was mijn verhaaltje over de 1000 steps van kokoda memorial walk, dus ga je ooit naar melbourn en eil je een uitdaging?! Zeker dit doen!?

Groetjes annemiek

Reacties

Reacties

Roland

Weer een mooie belevenis. Leuk om te lezen. Nog veel plezier in Melbourne.

Marjolein

Klinkt leuk! Veel plezier!

marese

Weer mooi om te zien dat je geniet!! Let op t enkeltje. dod ik ook. morgen ga ik alweer naar huis............

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active