annemiekdeurloo.reismee.nl

Coffs Harbour

Als allereerst wil ik zeggen dat ik erg traag ben met de foto's maar.. ze komen er echt aan hoor!!! Coffs Harbour is een klein stadje tussen Sydney en Brisbane. Mijn eerste dag heb ik gelijk kennis gemaakt met enorm veel mensen en ook Aimee(waar ik nu ook mee verder reis). Op mijn 2e dag ben ik gaan paardrijden door een regenwoud.. echt heel erg mooi!! Super leuk ook (niet verwacht dat ik zou gaan paardrijden hier in Australie). Het regenwoud was super mooi en heel apart om dat te zien en op een paard te zitten. Paardrijden was heel spannend in het begin maarDawnson (het paard waar ik op zat) was erg lief en ook een beetje sloom haha. Na het paardrijden zijn we gaan pedelboarde over de revier tegenover het hostel.heel mooi natuurgebied bij het hostel (eigelijk was heel Coffs Harbour mooi en leuk). De volgende dag hebben we een auto gehuurd, en raad is wie er ging rijden?,, jaa, ik,ik ben gaan auto rijden naar de super mooie waterval. We zijn naar dangerfalls geweest een nationaal park waar je kan zwemmen bij een super mooie waterval. Na het zwemmen bij de waterval zijn we door gegaan naar een hele heldere revier waar we in gingen zwemmen en na deze revier weer naar een andere waar je echt de vissen zag zwemmen (echt heel erg mooi). Op de volgende dag was het helaas heel regen achtig maar het positieve is dat we bord en kaart spellen gingen spelen(en zo leer je ook weer heel veel mensen kennen).

Op zondag ben ik gaan duiken (eindelijk) we gingen met de boot naar een solitary island en daar hebben we 2 duiken gemaakt. duik 1 gingen we 27meter diep om grey nurse sharks te spotten.. en ja joor een sruk of 10 gezien, ze zijn erg groot en ik vond het wel een beetje eng.. mijn eerste keer met echte haaien gedoken (echt super cool). Natuurlijk hebben we nog veel meer mooie vissen gezien en in het bijzonder ook nog een spotted wobbogong (ook een groote beesie). De 2e duik ben ik tot 20 meter diep geweest maar bleef wel 65minuten onderwater. We hadden hier weer een wobbogong gezien en heel veel gekleurde visjes en hier in het bijzonder een zeeschildpad, ik schat dat hij ongeveer een halve meter wat van kop tot staart. (echt schattig.) Ik heb mijn duiken gedaan met de Padi dive centre JETTYDIVE. Echt hele lieve en zorgzame mensen echt een top dive centre!

Ik heb nu Sydney en Melbourne gezien maar ik vind een stadje als Coffs Harbour echt veel en veel leuker dan die grote steden.

Dit was weer een verhaaltje over Coffs Harbour. Ik zal zo snel mogelink alle foto's plaatsen!!

Groetjes Annemiek

Reacties

Reacties

janneke sleurink

Erg leuk om je belevenissen te volgen. Ik ben benieud naar je volgende avonturen. Veel plezier!

marese

Ja goed bijhouden hoor die blog anders weet je het niet meer.
Jij doet zoooooveel leuke dingen.
geniet lekker en we willen fooootooos!!!

Marjolein

Leuk! Nu kan je voortaan mee paardrijden met ons ;) veel plezier nog!!

Christina

whauw 20 meter en 65 min. onder water, ik doe het je niet na hoor! je ziet nog eens wat he :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active