annemiekdeurloo.reismee.nl

Byron Bay

Byron Bay is een stad tussen Yamba en Brisbane. ik ben hier een week lang geweest in het hostel Beach Resort super chill onze eigen badkamer en een bar naast het hostel waar je heerlijke desserts kan eten!! het hostel ligt een kwartier lopen (over het strand) van het centrum,, dat is natuurlijk wel hee chill want dan heb je niet al die dronken party mensen die je wakker maken in de kamer. ik ben hier heerlijk gaan genieten van het strand (de eerste 2 dagen dan) de rest van de dagen hadden we helaas niet zulk goed weer. ik heb geen tours of grote activiteiten gedaan hier. ik heb de stad gezien met veel straat muziekanten (erg leuk!! en super goede muziekanten ook!!). ik heb gewandeld op het strand en door het centrum. in het centrum vonden we een winkeltje waar je van alles kan kopen om zelf sieraden te maken.... wat betekend dat.... INKOPEN!! haha heb een aantal dingentjes gekocht en heb schelpen van het strand gebruikt om sierraden te maken. we zijn ook nog naar een heerlijk vegetarisch restaurant geweest (2x zelf zo lekker). zo hebben we ons iedere dag heerlijk vermaakt.

Ik ben in byron bay 1 keer gaaan duiken. Ik zag mooie leopard sharks weer heel veel wobbegongs en een eagle ray!! Was erg leuk. Ik was 51minuten onderwater met een max diepte van 16.6meter. Nu op naar de great barrier rief!


1 dag hebben we wel heel actief gedaan om in de middag.. (super warm) naar de vuurtoren te wandelen. dit wa songeveer een tocht van anderhalf uur heen en ander half uur terug. echt een prachtig uitzicht en er was een ijskraam bij de vuurtoren. dus tussen door even een heerlijk ijsje gegeten haha.

dit was mijn korte verhaaltje over byron bay.. en de foto's... ik moet alle foto's 1 voor 1 uploaden (kost wat tijd en moeite) de wifi is niet zo goe din de hostels... dus... ze komen er echt aan helaas duurt het wat lang.....

groetjessss

Annemiek

Reacties

Reacties

Marjolein

Leuke an! Klinkt nog steeds goed :)

oma Deurloo

Leuk hoor al die verhalen. Geniet van die mooie dingen.

Lisa

Hoi! De zinsopbouw en je spelling klopt niet helemaal.
Verder leuk verhaaltje!

annemiek

Ja lisa dat komt omdat ik dislecties ben..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active