annemiekdeurloo.reismee.nl

surfers paradise

Hooiii allemaal!

Klein verhaaltje over het miami in Australie.. Surfers Paradise.

De dag dat ik aan kwam stapte ik uit de bus en zag ik al gelijk een Hummer limo.. moest al gelijkaan miami denken.. eindelijk in het hostel.. het hostel viel zwaar tegen en dus ben ik daar maar weinig geweest. Mijn eerste dag ben ik gaan kijken wat je allemaal kan doen in de stad (niet zoveel dus..) mijn 2e dag ben ik eerst gaan sporten en daarna genieten van het ontzettende mooie weer op het strand. In de avond ben ik de stad in gegaan want er was een avond markt. Leuk om te zien zoon avond markt.. ook erg druk (zelf niks gekocht). Op mijn 2e dag ben ik een mooie wandeling gaan maken langs het strand door een natuurpark.. erg mooi uiteindelijk was dat 16km. En ook daarna ben ik weer op het strand gaan liggen want mijn beetjes waren toch wel moe.. en savond vroeg naar bed om de dag daarop alweer door te gaan naar Brisbane..

ik ben nu in Brisbane maar daar vertel ik volgende keer weer over..

Groetjes Annemiek

Reacties

Reacties

nel

Hallo Annemiek het is erg leuk om je verhalen telezen en wat maak je een hoop leuken dingen mee. Ik ben nog nooit daar geweest maar door jouw verhalen en mooie foto s genieten wij mee Nu Anne geniet er nog met volle teugen van en tot horens ?xxxx

marese

Ben benieuwd naar Brisbane

Angelique

Zo te lezen, vermaak je je nog prima en verveel je je nog geen minuut. Leuk hoor om je zo te kunnen volgen! Geniet er nog lekker van hoor!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active